Svetainės struktūros (medžio) kūrimas
- Tai procesas, kuriame suplanuojame logišką ir efektyvų svetainės puslapių išdėstymą, kad vartotojai lengvai rastų jiems reikalingą informaciją.
- Sukuriame aiškią svetainės puslapių hierarchiją.
Vartotojo kelio optimizavimas gerai vartotojo patirčiai
- Naudojame duomenis iš analitikos įrankių, pvz., „Google Analytics“, kad identifikuotume, kokius puslapius vartotojai aplanko, kiek laiko juose praleidžia ir kur dažniausiai palieka svetainę, kad sukurtume gerą vartotojo patirtį.
- Kuriame intuityvią navigaciją, kuri padeda vartotojams lengvai rasti informaciją, produktus ar paslaugas, išvengiant per didelio puslapių skaičiaus iki tikslo.
Prekės ženklui pritaikytas unikalus dizainas ir spalvų palečių bei šriftų parinkimas
- Sukuriame dizainą, kuris perteikia prekės ženklo vertybes ir tikslus.
- Parenkame spalvas, kurios atitinka prekės ženklo nuotaiką ir tapatybę bei sukuria emocinį ryšį su vartotojais.
- Kuriame ne tik vizualiai patrauklų, bet ir funkcionalų dizainą, kuris padeda vartotojams lengvai naršyti, pateikiant aiškiose ir patogiose vietose CTA mygtukus.
Visiems įrenginiams pritaikytas dizainas
- Sukuriame dizainą, kuris prisitaiko prie skirtingų įrenginių ekranų. Naudojame lankstų išdėstymą, vaizdus ir teksto elementus, kurie išlaiko struktūrą tiek mažuose mobiliųjų, tiek dideliuose kompiuterių ekranuose.
- Užtikriname, kad naršymas būtų patogus ir intuityvus.
- Kurdami svetainės pritaikymą kitiems įrenginiams pažvelgiame pro vartotojo prizmę, įsigilindami į vartotojo intuityvius veiksmus ir norus.